work for that fitness...

I veckan har jag hunnit med 3 pass och det fjärde kommer idag.
Det skall bli min standard i veckorna och jag kan med stolthet säga att jag har fått tillbaka min träningsglädje!

Har prövat på 2 nya pass i veckan som inkluderar styrka med stång och hantlar och bosu, en sjukt knepig/rolig träningform som går ut på att du skall hålla balansen på en halv boll medans du gör massa olika övningar.
Svårt och roligt!
Känndes väl kanske inte så jättemycket nrä man gjorde det men dagen efterråt hade man ont i många små muskler lite överallt som man inte ens visste att man hade :)

Om vi så slänger in ett par spinningpass och simmning så har vi en ganska fulländad träning, me like :)



Min nya skrivbordsbakgrund, bara som lite extra motivation, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0