making money...

Har kommit mig igenom en hel jobbhelg och jag  kan lova att jag har varit ganska förstörd.
Lördag sov jag till kl 14.30 (i säng ca 05.30) och tog sen med mig täcket och joinade Lona i soffan och låg där till kl 19 så det var dags att käka middag och börja fixa sig för kvällen.
Söndag klar jag upp kl 14 för att hinna dra till spinningtimme kl 15.30 och avslutade med bli inviterad till Charlotte för film och te på andra sidan stan <3

En tung helg som tack och lov passerade ganska fort :)
Nästa helg är jag ledig och då skall jag njuta igen!





Invigning av nya tunikan från ZARA i helgen och jag gillar hur många komplimanger jag fick för den :)

Kommentarer
Postat av: Paloma Maria

Du är ju alltid lika snygg Erika!!! Själv har jag glidit omkring i gympaskor flera dagar i rad - det går utför ;)

2011-01-31 @ 23:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0