getting it together

Idag vaknade jag efter ett par dagars småsjukdom och tog med mig träningbagen och hoppade på t-banen för att dra till ett ny-gammalt gym som jag blev medlem i igen.

Återigen är jag på plats på ett träning-senter som kan erbjuda mig den bästa formen av träning för min kropp och återigen var bikinin på och jag var nere i bassängen och körde varm efter varv.

Gött att komma igång igen och veckans 4rde tränings satt som den skulle!
Nästa vecka? Ungefär i samma stil ;)


Det enda jag skulle vilja ändra på vore väl lokalisationen på bassängen.
Kanske här i Australien?

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

5 myror är fortfarande mindre än 4 elefanter (:

2011-01-08 @ 20:34:36
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0