dance my feet of...

Igår hände något väldigt konstigt...

Jag hade en perfekt utekväll.

Det brukar ju alltid hända något skit så att man inte blir helt nöjd med kvällen men helt ärligt var den otroligt klockren och bröjade med att jag tog 3 timmar på mig att göra mig iordning, hehehe.
Jag är så trög för att jag tycker dte är så kul att fixa sig och pynta sig så att man verkligen känner sig fin att jag tar alltid superlång tid på mig.

Kom inte iväg hemmifrån förren kl 23 till en arbetskamrats inflyttningsfest där det var fullt med sjukt trevligt folk och jag spelade Wii för första gången!
Ner en sväng på stan och möta upp min Hildi på Oslos nya uteställe Jäger där de, förrutom att ha perfekt ljussättning som varken var för mörk eller ljus, också spelade klockren musik och jag dansade tills stället stängde.

En ritkigt perfekt kväll och jag känner mig laddad för veckan! <3




invigning av mitt sjukt snygga 100:- fynd på H&M mama avdelning ;)




min stackars kollega blev inslängd i en snödriva som firande av hennes inflyttningsfest, haha ;P

Kommentarer
Postat av: JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

- Vilken härlig blogg!

Allt bra med dig idag ? :)

2011-01-17 @ 11:59:18
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0