Best. Shoppingtrip. Ever. part 3

De sista sakerna jag köpte var ett par nya klädesplagg.

Jag har alltför lite vardagskläder så det blev lite spontanshopping på ZARA och en sväng om Lindex och H&M.
Jag fick kanske inte tag på det jag skulle ha men jag är ganska nöjd ändå ;)


ZARA 179:-


ZARA 179:-inklusive bältet :D


Klänning från H&M jag har hafft öga på sedan i sommras och som de nu hade på rea för ynkliga 50:- och eftersom det var en liten reva i bröstet så fick jag den för 30:- :D


sockar 10:- per st. Nice price!


tränings bh till 70% (!!!) rabatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-22 @ 16:46:08
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-22 @ 16:46:17
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0