Best. Shoppingtrip. Ever. part 1

Idag efter att ha vaknat kl 15, haha, så drog jag ner på stan och satte igång med en shoppingrunda som jag förväntade skulle gå käpprätt åt skogen men istället gick Sjuuuuuukr bra!

Jag hittade allt jag skulle ha till kraftigt rabatterade priser så jag köpte på mig en hel del saker.

Först i rundan är mina nya Friis & company väskor.
Jag behövde en ny väska men den ena till 50% och den andra 30% så blev det 2 st! <3


Den här i svart fick följa med hem.
Pris: 659:-
Betalade: 462:-


Den här perfekta sommarväskan fick också följa med hem.
Pris: 499:-
Betalde: 249:-

Kommentarer
Postat av: It's Emmi

Snygga väskor!

2011-01-15 @ 19:48:23
URL: http://itsemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0