Sept. 9, 2010, a great day

igår hade jag ju ledig dag men det sket tydligen min kropp fullständigt i för inte bara låg jag vaken hela halva natten, jag gav ockå upp min sovmorgon kl 07.45 för jag var uttråkad av att ligga i sängen.

Såg min första kille spela med sitt band i tv4 morgon till frukosten, Riktigt bra!
Ni kan se klippen här :)

Amy's Ashes - Everlasting
Amy's Ashes - The game


Och sen blev det maratonrunda där jag både hann träffa Cecilia (tack för kaffet), Ulrikke (tack för praten), Ludovic (tack för ekstrajobbet), Carmine (tack för massagen), Hilde (tack för fikat), Lise (tack för sällskapet) och Paul (tack för filmen).



















Kommentarer
Postat av: elina

söt blogg :) allt bra med dej?:)

2010-09-10 @ 15:41:52
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Jaa, gör det. Onepiece´s är assköna!

2010-09-10 @ 16:00:27
URL: http://norgelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0