Halens

Minns ni back in the days när man beställde kläder från lite här och var och hur sjukt praktiskt det var att bara få saker hemskickade i posten?
Jag minns så väl att jag och min syster fick ett par kataloger var i handen och sen fick vi välja 3 eller 4 plagg som mamma beställde åt oss. När man var liten så kunde man inte helt förstå varför man BARA fick beställa några kläder men nu när jag är äldre så förstår jag att det egenterligen var plånboken och inte mamma som sade nej ;)

I ihågkommelse av detta skall jag bedömma Halens hemsida och jag kan säga redan nu att de har gjort ett kanonjobb! Här kan du beställa bland annat kläder på nätet

Recension av sidan:

Positivt

Den har supernsygg design och är både översiktlig och lätt att förstå sig på.
Man kan beställa allt möjligt genom den och förrutom kläder till barn, man och dam så har de heminredning, cyklar, skor, accessoarer, textilier, träning och sport, elektronik, skönhet och hudvård och en helt egen FYND sida!
Allt man kan behöv kan man få hem i brevlådan eller hämta på ett postkontor nära dig :)
Det jag gillar mest av allt är att de har riktigt snygga kläder och skor till otroligt överkommliga priser.
Jag visar lite bilder på favoriterna här nere ;)
Det kanhända att jag beställer hem lite sneare i höst!

Negativt

Jag hatar fraktavgifter!! men det får man å andra sidan vart man än beställer saker ifrån och om jag skall slänga in ett bra tips så är det att samla ihop ett gäng med tjejer hemma en kväll, äta och dricka lite gott och passa på att göra en beställning tillsammans så man kan splitta på frakten! PÅ så sätt får alla det de vill ha hem i brevlådan och slipper betala onödiga avgiter för det. Det är dessutom ett bra tillfälle att umgås med sian närmaste :)
Det andra negativa är att det tar ett tag innan man får hem sakerna men å andra sidan det är ju knappast Halens fel ;)

Några ögonstenar som gärna kan få hamna i min garderob/skohylla och skåp i framtiden.






Jag vill så gärna ha ett våffeljärn att det nsätan inte är klokt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va gärna med i vår veckans blogg :D

http://enfance.blogg.se/2010/september/veckans-blogg.html#comment

2010-09-03 @ 22:11:26
URL: http://enfance.blogg.se/
Postat av: Olof

Hej! Vilken bra recension på butiken. Jag driver sidan kläderonline 24 och är ute efter just recensioner på olika butiker. Ifall du är intresserad kan du klicka in på http://kladeronline24.se/halens/ och lämna en kommentar där också. Vid kommentaren kommer en länk tillbaka till din blogg att synas.



//Olof

2010-09-21 @ 11:26:40
URL: http://kladeronline24.se/
Postat av: Noelia

Tack för fint inlägg om Halens, vi tar till oss av din kritik mot fraktavgifterna även och hoppas kunna erbjuda bättre kvar framöver.



Vi har även tackat dig på vår egen blogg, blogg.halens.se.



MVH Noelia, Halens

2010-11-03 @ 16:49:04
URL: http://www.halens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0