Heroes

Nu jag jag sett klart mitt sista avsnitt av denna härliga serie, Heroes.
Som bekant är jag dragen till det äventyrliga och denna serie blandar äventyr med spänning, drama, action och nervpirrande avsnitt så den gav mig väldigt mycket.

Att den dessutom är full av snygga män gör inte saken sämre ;)

Nu bland de sista avsnitten så har jag fastnat för denna snygga skotte!
Ray Park är mannen för mig.
Han är egentligen stuntman och sysslar med kampsport. Bland annat som Darth Maul i Star Wars och i G.I Joe.
Många känner säkert igen honom ifrån x-men filmerna också.







Jag gillar honom såklart som lite skäggig och äldre och tatuerad.
Äldre män är sjukt sexiga ;)

Kommentarer
Postat av: Regina

Jag blev helt fast för honom efter x-men. Så snygg, och trevlig! Förut när han var mindre känd brukade han vara på sci-fi mässan nästan varje år så man kunde träffa honom, men tror han har slutat med det nu tyvärr =(

2010-11-27 @ 06:54:19
URL: http://reggs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0