a new kind of monday

Igår så skippade jag pannkaks kvällen.
Eter att ha jbbat på min hygien när jag kom hem ifrån jobbet så ställde jag mig i köket och grinade för att jag inte orkade gå utanför dörren och bröjar man grina över en sådan sak så är man verkligen sliten :P

Duschen var vekrligen välbehövlig för som vanligt när jag har mina jobbmaraton så prioriterar jag sömn framför allt så det blev ingen dusch på många dagar.

Men ett rejält tag senare och jag luktar gott igen, mycket tack vare dessa här:


Detta schampoo är bland et bästa jag använt! Sjukt dryga och luktar chokladmint,
dessutom blir håret mjukt och luftigt istället för tungt.





3 hårkurer senare och mitt hår luktar gott och är silkesmjukt. Mitt stackars hår behövde lite näring och omvård efter tat ha blivigt ruffsat, sprayat, fönat och tuperat i det sista.

Kommentarer
Postat av: REBECKA BOKI ÖHLUND

Åh GLISS hårinpackning, den vita burken, luktar så jädrans gott! Och håret blir som silke. Den är underbar!

2010-11-23 @ 14:32:30
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0