Härnösand är dött på natten

Vi gjorde ett försök en kväll att först gå ut och käka på kina, fortfarande den godaste kinamaten jag någonsin smakat trots att jag ätit på säkert 40 olika restauranger srunt om i världen.
Efter det skulel vi på förfest innan vi drog ner till stan för att hitta ett ställe som vi skulle ut och dansa på.
Men efter att ha varit in på 4 olika ställen och konstaterat att det max var 35 personer på varje uteställe gav vi upp och gick till Big Boy innan vi gick hem.
Var troligtvis någon slags minnesstund för de mördade i trippeldråpet i Härnösands domkyrka på söndagen.
Men middagen var iallafall jättemys.



Ser ni någon skillnad på Samuel och Derek Zoolander? :P


Thessie gör Ika:posen och Samuel är bara.. oseriös.
















 
Drein är den enda människan jag känner som äter hamburgare med kniv och gaffel.
Det är bara konstigt. Jag som inte ens äter hamburgare, om de inte är hemmagjorda
och vegetariska tycker det är konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0