Efter en lång natt...

Känns bra att börja dagen i min nya säng och sen snabbt hoppa upp och klä på sig och åka och träna fast jag verkligen var opeppad och inte hade lust att träna Alls.
När man åker och tränar ändå fast man verkligen inte vill så blir man iallafall stolt över sig själv att man faktiskt gjorde det! Efter träningen gick jag bort till Sarahs hamburgebar och satte mig och käkade ägg-macka och äpple till frukost, leverade skorna hon köpte av mig i veckan och hade det egentligen ganska soft.
Jag fick förövrigt komplimanger av alla kockarna i kantinan när jag gick dit och köpte min frukost, det var inte en dålig start på dagen ;)

Nu har jag spenderat en timme ute på gården med lilla Snooze och snart skall jag ta en premiärtur med cyckeln ner till biblioteket och lämna igen några böcker.











Kommentarer
Postat av: Theres

okidoki, skicka mig vad du vill ha och bilder på de du vill ha. Färger, o.s.v :)

2010-05-29 @ 07:30:40
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0