Drein 23 år

Vi kör lite bilder ifrån i helgen när min halvsjuka pojke fyllde 23 år.
Min dag bestog i att jaga svarta enkla skor som jag får in mina specialsulor i och som jag kan ha när jag har kjol i reseptionen på mitt nya jobb. Efter 11 butiker gav jag upp. Skulle också skriva ut våra biljetter hem tills på onsdag. Det internetkafeet jag brukar gå till hade lagt ner.
Så skulle vi gå på en restaurang vi bestämmt oss för. Jag hade så ont i fötterna att jag inte orkade gå dit.
Vi hittade en kinarestaurang som låg närmre, tog 3 steg in och insåg att den luktade blöta handdukar och omklädningsrum och backade ut igen.
Den indiska restaurangen vi till slut hittade in i hade rätt ok mat, gillade iallafall att man fick välja på en skala mellan 1-6 på alla rätterna hur stark man ville ha den :P

Och Sarah hade på sig något annat än svart på festen!  :O
Mysigt att se lilla Lona också som precis fyllde år hon med <3
Lite random att två av de norska tjejerna som var på festen går på universitetet där jag jobbar och jag har gjort kaffe till dem flera gånger :) Världen är bra liten.



















Man ser dessutom skrämmande klart att Sarah säger "Awsome" på bilden, hehehe.
Hon försöker övertyga Drein om att Kent konserten vi var på var precis det.

Förövrigt:
Förra födelsedagen fick Drein 2 biljetter till Metallica.
Denna fick han en ny kropp ;) han fick träningkort av mig i februari och ett par månader med intensivt tränande har gett mig tillbaka den snygga snickarkroppen som han hade när vi träffades. Mhmmmumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0