BUS tips?

Nu är ju sommaren i princip här och jag har en förkärlek för korta shorts! Älskar dem i olika modeller och färger och det är så lätt att dra på sig till stranden och går också väldigt lätt att klä upp om man mixar den med en finare topp, fixat hår och massa smycken med tillhörande snygga väskan, gärna kuvert eller clutch såklart ;)



Problemet är bara att jag är otroligt ljus i huden och kan nästan orsaka en trafikolycka om jag skulle dra upp min tröja och blotta magen framför oväntade bilister som skulle bli helt bländade, hehehe...
Det jag nu söker är tips på en riktigt bra Brun utan sol kräm.
Använder en tanning lotion nu för att bygga upp en grundfärg men behöver tips på en bra bus som inte luktar alltför illa, inte skapar ränder på kroppen och som lätt går in i huden.
Jo jag vet, jag är kravstor ;) Priset är jag däremot villig att vara generösare på.
Någon som kan hjälpa mig?


Kommentarer
Postat av: JENNY

Jag gillar Lancomes flash bronzer med shimmer.

Det är en mousse som man ser vart man blir brun av på en gång, alltså väldigt enkel att applicera. Den lämnar inte några ränder heller.



2010-05-26 @ 11:03:36
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: ninah

sv : tack så mycket :)

2010-05-26 @ 11:32:56
URL: http://ninahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0