Att erkänna att man har ett problem...

Jag har ett problem.
Jag har efter moget övervägande beslutat att erkänna detta problemet för mig själv och min omvärld.
Jag är en pillrare.
Jag kan aldrig låta bli något av skorpor, finnar, pormaskar, fjällande hud, sår, innåtväxta hårstrån och liknande.
Jag blir nästan lycklig om jag hittar något på min hud som får att pillra på.
Jag har, precis som tjejen i bloggen nedanför, olika "operationer" för mig i badrummet framför spegeln där jag går över hela min hud och klämmer, klöser eller pillrar sönder allt jag hittar på den.

Min otroligt snälla pojkvän veta att om jag är riktigt ledsen eller deprimerad så behöver han bara nämna att jag skall få gå över hans hud också så blir jag glad igen.

Det måste vara någon slags sjukdom.
Jag skulle kunna bli hudläkare eller dermatolog bara för att få kolla på folks problemhud och exem och liknande hela dagarna i ända. Men det skulle förmodligen också driva mig till vansinne eftersom jag inte skulle få lov att göra allt jag hade lust med på patienterna, hehehe.

Jag tackar mina superproduktier ifrån Clinique och mina b-vitaminer för att jag inte längre har en hud som har massa saker att klösa på så jag slipper de där fula sårena när man är klar >_<



http://disposablecamera.blogg.se/2009/may/pill-pill.html?_tmp=ac7e3bb9e7064db292eacbe974a50ec0686b2ba2



Bild Google.

Kommentarer
Postat av: olivia carlsson

känner igen mig jättemycket! är precis lika!

vad har du för produkter och b-vitaminer som gör det bättre? skulle gärna vilja veta.

jag mår seriöst dåligt av att jag inte kan låta bli att pilla...

2011-02-13 @ 16:05:13
URL: http://oliviaacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0