Update

Var till min ortoped igen imorse eftersom att min fot har bestämmt sig för att vara trasig igen.
Inflammationen som jag hafft till och från under det senaste halvåret har nu kommit tillbaka med full styrka men bytt fot. Besöket hos ortopeden var väldigt givande då jag fick veta att jag förmodligen har för lite fett under trampdynorna och inte får riktig stötdämpning på framsidan av foten. Desvärre så kan man inte bara injicera fett utan det enda jag kan göra är att få med mina specialsulor. Smärtan jag får när jag går barfota hemma innebär att jag måste köpa inneskor och hoppas på att nerven som är i kläm inte har tagit så mycket skada att de måste kapa av dem i bägge fötter vilket är worst case scenario.
Fick också reda på att jag kan fortsätta träna som jag gjort bara jag skaffar specialskor som är ängnat för just den sporten och har mina specialsulor inne i dem.

Så det finns lösningar som gör att jag kan leva med problemen, de är bara dyra.

On another note.
På bion igår hände historiens mest komiska scen.

Jag hade köpt varma chips för första gången på säkert 5 år och glädet mig verkligen till att äta dem.
Så när vi sätter oss ner och väntar på att filmen skall börja kommer de där idioterna som finns på varenda biograf.
De som har beställt biljetter i mitten, längst in.... och kommer sist av alla så att alla på hela raden måste ställa sig upp för att de skall kunna komma förbi. Oftast kommer de mitt i reklamen innan filmen också.
Det här gänget paserar oss iallafall och när den sista tjejen skall gå förbi så dunkar hon i hårt med armbågen på dem handen jag håller mina varma chips som då flyger i en lååååång vacker båge och landar uppochner på golvet och skickar mina chips flygande i luften och över hela golvet. Nice.
Jag blir så petigt sur att jag nästan blir gråtfärdig över mina chips (haha, jag är så töntig) fast Drein erbjuder sig att gå och köpa nya när mamman i gruppen kommer och ber om ursäkt och ger oss deras chips fast vi säger att dte går bra flera gånger (fast jag tyckte det var helt rätt.)
Det komiska i detta är att när samma tjej skall sätta sig ner så lyckas hon välta ut deras popcorn över hela golvet Också. Hahaha, så jäkla fail.
Stackars tjej. Hon var typ 12-13 år och hennes mamma bara "MEN CORNELIA!!!"
Då var det faktiskt synd om henne.

Iallafall. Alice in Wonderland. One to watch.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0