To make every houer count

Att hinna på 3 dagar:

Träna 2 ggr
Lämna igen byxor på Carlings
Byta Koss-hörlurar
Ha återcheck hos tandläkare
Täcka exponerad rot hos tandäkare
Diska
Storhandla
Byta kattlåda
Tvätta
Läsa igenom 160 blogginlägg
Boka resa till London


Jag var till tandläkaren igår på återcheck för tanden som jag opererade ut för några veckor sedan ifrån min gom.
Han var och petade med en matallpinne på en exponerad rot som jag nu har. Som sköt skarpa smärtande ilningar ända upp i huvudet på mig.
Och slutade han peta efter att han listat ut att den gjorde ont och att han måste täcka öover den med en fyllning? Neeeeeeeejdå. Naturligtvis var han tvungen att petapetapeta tills jag nästan grinade och låg och skrek. Idiot.
Men han skall fixa den imorgon, hoppas han inte tar betalt eftersom det borde höra till operationen (som kostad mig 1890:-)

Jag har massa bilder hemma på massa som jag shoppat. Bilder på väg ;)


Peppa till tandläkaren imorgon? Jag kommer dö. :/


Kommentarer
Postat av: Tan

http://www.youtube.com/watch?v=bOtMizMQ6oM o.o

2010-03-04 @ 11:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0