Journal.

Min blogg har utvecklat sig till en journal över vad som är fel med min kropp just nu.
Det blev riktigt illa i förrgår och Drein ville ta mig till sjukhuset men jag stog inte ut med tanken på att sitta i ett väntrum i 4-5 timmar så vi stannade hemma.
Igår så ringde jag och frågade om jag kunde få tid hos läkaren och när de hörde mitt problem fick jag komma in 25 minuter senare och göra en hel hög med tester innan hon kom fram till att mina organ nog tagit skada av medicinen jag tog för inflammationen i foten och att jag nog har inflammation i tarmen, magen och levern.

Skall ta medicin nu och är sjukskriven i resten av veckan men stora smärtor i magen som jag inte får ta smärtstillande för eftersom jag då inte känner om något blir värre. Får jag mer ont så måste jag åka in akut.
Just nu gör mina organ helt sjukt ont och jag har inte ätit mat på över 3 dagar, det finns ingen bekväm ställning att sitta eller ligga i och jag har mensvärk samtidigt.

Nu är det dags att tycka synd om sig själv.



Jag har ju Snooze iallafall den lilla sötnosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0