Last night

Måst säga att gårdagen med Otroligt lyckad och jag var inte ledsen alls efter mitt vänn maraton med först en is-kaffe och en tur på stan med Hilde, sen hem en snabbis, sen ner på stan igen med Sarah där jag han spana in ett par skor som jag har lust på och som jag fick in special-sulorna i och sen en tur bort till Jannies jobb och blir bjuden på 9-rätters tapas middag till ynka 50 kr.

Kl 00.30 kom jag på att jag måste hinna med sista trikken hem som jag naturligtvis missat för 20 minuter sedan :P
Så et vara bara att promenera hem i mina rätt dåliga promenadskor. Smart som jag är skulle jag naturligtvis ta alla smågator och "gena". Jag kan garantera att mina "genvägar" gjorde att det tog säker 20 minuter längre att komma hem och dessutom utsatte mig för ganska mycket onödig risk att gå ensam på smågator som tjej mitt i natten.

Kom hem iallafall med väldigt ont i fötterna och somnade inte förren kl 3 till ett avsnitt av Nip/Tuck, min nya addiction. a perfect night.


Jag och Sarah träffade Carmine på väg ner till stan också,
men han ville inte vara med :)










Kommentarer
Postat av: Robin

Tapas är det bästa som finns!

2010-06-13 @ 12:27:12
URL: http://robinwinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0