För Jannie fyller år

Började dagen med att hoppa (dvs tvinga mig själv med våld) upp ur sängen och dra direkt till träningssentret och hoppa i poolen och köra flera varv.
Återigen fick jag märkliga brännande utslag BARA på baksidan av vaderna och ingen annan stans och de försvann efter ca 20 minuter. Weird.

Mötte upp födeledags-Jannie nere på stan och hon var på jakt efter en klänning till festen ikväll, efter velande mellan butiket fram och tillbaka kom hon till slut hem med en goding ifrån Gina Tricot.
Själv kom jag hem med en påse från H&M med blondspray (hahah, får se om det funkar) inpackning och nagellack.
När vi hade fikat så tog vi sista turen in till den nyöppnade MONKI här i Oslo på Karl Johans gate och där hittade jag ett par superfina skor med skyhög klack som inte fick följa med mig hem :/
Det sjuka var att medans jag provade skorna kommer en tjej fram till mig och frågar

Hon: Är det är dina grejer?
Jag: Eh.. Ja.
Hon: Allihopa menar jag?
Jag: Ehh.. Jo. Allt är mitt.
Hon: H&M påsen då, är den din?
Jag: Ehh... Jo den är min.
Hon: Är du säker på att den är din?
Jag: Ja! Jag är säker på att den är min.
Hon: ......Den är inte min då?
Jag: Nej, den är min. Men visst, du kan kolla i den om du vill..
Hon: *tar påsen i från händerna mina och kollar ner i den, släpper den sen och springer iväg*

Haha, det är ju inte mitt problem om hon lagt ifrån sig sin påse någonstans och inte hittar den sen.


För Jannie fyller 22(?) idag, hurra hurra hurra!


Mit leende blev lite skevt men ibland är livet så. Skevt alltså.


Sen åkte jag hem, på med tubtoppen, i med blondsprayen som skall ljusa upp håret någon nyans och ut med katten och en skål med jordgubbar på gården.




Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

Jasså, det låter ju inte kul hihi.

2010-06-28 @ 18:33:01
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha!! klockrent med tjejen som var ute efter din h&m-påse..

ja det stämmer, jag vann för snyggaste skorna. vilket bevisar min bra smak när det gäller skor. och har du likadana skor som mig måste det betyda att du har bra smak du också. vi kan säga att du indirekt vann du också? :)

2010-06-28 @ 20:52:36
URL: http://anniball.blogg.se/
Postat av: tobbs

ah lagt till dig nU! :) ah precis men lite brun i alla fall :)

2010-06-28 @ 21:27:46
URL: http://tobbs.se
Postat av: Wysteriia

Oj, inte kul för tjejen som glömt sin påse någonstans! haha ;D

2010-06-29 @ 10:55:57
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0