1 night down, 2 to go...

Gick av min första natt imorse, en natt som gick förvånandsvärt fort och innehöll väldigt lite action fastt vi hade ett hotell som var 91,2% fullt. Då brukar det bi en del spring men jag kunde ordna allt i lagom takt och var inte ens särskilt sliten.

Hem och gjorde som jag lovat mig själv, inget titta på film eller sitta vid datorn i 2 timmar innan jag går och lägger mig när jag kommit hem runt 8 på morgonen.
Blev direkt i sängen och läsa lite innan john blund gjorde ett besök till kl 13.30.
Då tog på jag på mig bikinin, tog med filt och bok och satte mig och läste och käkade frukost i parken.
Med frukost menar jag verkligen frukost, tog med mig flingor och soyamjölk, hehehe...

Jävligt störigt att tjejen brevid inte hade sin hund i koppel fast han for över hela parken och hon inte hade nån kontroll på den alls. Den kom absolut inte när hon ropade utan sprang åt andra hållet och den käkade nästan upp min frukost. Irriterande.

Nu blir det ett avsnitt nip/tuck, sova ett par timmar, middag och sen iväg till jobbet.


Syns slingorna eller? :)


Kellogs special K + soyamjölk = <3


Premiär för mina 24,89:- solbriller. Var de värd det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0