The day that just flew by

Gårdagen gick sjukt fort!
Den bara ruschade förbi och timmarna bara flög iväg.
Efter att jag fixat mig drog vi till Bogstadveien här i Oslo för att shoppa och jag kom fram till en sak.
Jag skall Inte ha med mig Drein när jag shoppar igen. Pojkar har vekligen Inget tålamod.
Dock spenderade jag kanse en timme inne på Zara, hehe, men det är en annan sak.
Hittade ett verkligt fynd, något som jag letat efter i flera månader (bilder kommer under dagen!) men ingen kappa och inga skor som jag ju egentligen var på jakt efter. Provade en del men inga som satt bra.
Det är lite drygt när man är lång så de jackor som sitter bra i midjan har alltid för korta ärmar.

Fick skynda oss hem sen gå till affären och storhandla för att kunna laga middag till vår dubbel-date.
Jag städade lägenheten och Drein fixade grill-spetten vi bestämmt att vi skulle ha till middag och de blev sjukt lyckade med en stor sallad och vitlöksbröd till. NamNam!
Inhandling av gotteri på affären och sen trikken ner till bio och tur var det att vi gick på affären innan för jag har aldrig sett så mycket folk på bion!
Den salen vi skulle ha plats i var fullbokad med 500 platser så det var enormt mycket folk och det var ren tur att vi hann fram till kiosk-kassan och hann köpa 3-D briller innan filmen började.

All in all, a flawless night!








Vi kör en liten hårfix-guide.

Picure 1: Torka med hårtork tills du ser galen ut.
Picture 2: Använd volymtång tills du ser ännu mer galen ut.
Picture 3: Borsta och spraya håret. Och he på dig lite smink så du inte ser helt förjävlig ut ;)


Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa - Grönt, Pyssel och Äpplen

sv: Härligt att du gör lika dant med dina sidenband! Den som spar, han har ;)

Kul att du tyckte om paketet. Det gör mig glad!



Vilken trevlig date ni verkar haft! Spännande att få se vad det är du har köpt.

/Lillsnörpa

2010-01-10 @ 14:00:17
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: Tan

Shoppingtålamod är överskattat. Man skall ha kirurgisk\militär precision. In, ta det första som fungerar, sedan ut igen. Gärna med helikopter och explosioner som i Coca Cola Zero reklamerna. Eller något. :p

2010-01-10 @ 17:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0