Yoga

Yoga är någonting som jag alltid velat prova på och jag har gjort det några gånger men har alltid hafft så mycket runt mitt liv att jag inte helt klarat att fokusera på det.
Många av mina kompisar är helt sålda och har vid många tillfällen föröskt att få med mig och jag tror snart jag får omprioritera lite i mitt liv och hänga med på ett pass.

Alla former av träning som är långsamma och utan mycket belastning på fötterna är bra för mig och mina nervproblem under fotsulorna så det känns verkligen som något man skulle kunna satsa på.
Problemet är väl bara tat jag är en sån gröngöling att jag måste nu ta en kurs innan jag bröjar bara för att lära mig namnet på alla positioner först, hehehe. :P

Nån mer som testat och är såld på yoga?



Bildern tagna från Bikramyoga

Kommentarer
Postat av: Mats

Anbefaler kamasutra isteden ;P

2010-12-11 @ 15:16:38
Postat av: FowZie ♥

Bloggen är inte till för att bara jag ska sprida mitt ord :) sprid även ditt!

Eller varför inte kom in och ställ en fråga i frågestunden nu när bloggen är nyöppnad och allt! :')

popssR'

2010-12-12 @ 01:54:58
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0