to meet someone old

Igår så blev det en tur ut på byn och det bästa av allt var att jag fick träffa en gammal kompis, min och min systers första vän från back in the days i Härnösand!
Fy fan vad vi ställde till det på vår bygård och vi hängde varje dag från vi var 4-5 tills vi var 10.

Dessutom hade sötnosen Christina födelsedag (den enda damen i gänget som är äldre än mig, haha ;)
Utgången blev som vanligt pannkaka när klubben bestämmt sig för att skippa garerobsfolk och istället ha självbetjäning vilket resulterade i att jag vägrade att hänga in min jacka som för det första är för dyr för att bli stulen och för det andra är det enda som beskyddade min kropp på vägen hem.
Vaet att riskera att gå hem utan jacka var INTE ett val.

Jackan åkte på igen och jag tog en promenad hem.






Team Ika/Nadja/Thessie in my heart <3


Graturer til bursdagsbarnet Christina 27(?) år!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

2010-12-27 @ 19:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0