to keep your focus...

Försöker hålla igång motivationen nu under jul och det går förvånandsvärt bra!
Lite småätande men inget frossande som jag brukar ha. Dessutom har det varit flera besök till gymmet vilket gör att jag börjat tycka om mig själv lite mer igen efter mina månader med konstant ätande, hehehe...

8 kg uppgång sedan i augusti och nu har jag nog klarat att dra ner 2,5-3 av de kg igen och jag har fortfarande ett par månader kvar till sommaren så jag känner att jag ligger bra till :)

Det jag verkligen saknar med min träning är dock simmningen.

Det finns nog ingen tråkigare träning men man blir så mjuk och avslappnad i kroppen av det att det är värt varenda sekund man spenderar i bassängen.
Skall defenitivt undersöka till våren om jag kan börja simma någonstans igen <3


Kanske här i Moldavien? ;P
Det är lov att drömma sig bort....

Kommentarer
Postat av: lina

lägga till varandra på bloglovin?:)

2010-12-28 @ 19:25:02
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Abby

fin blogg :)

2010-12-29 @ 12:00:00
URL: http://abbyowuzoo.blogg.se/
Postat av: Niklas

Du ska ta med mig till Moldavien och tro inget annat! :-D

2011-01-01 @ 18:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0