to get me through the night...

Igår blev jag på dåligt humör av 3 orsaker gällande mitt jobb.

1. Märkte kl 16.30 att jag skulle börja jobba 18.30 och inte kl 22 som jag trodde...
2. Kom till jobbet i god tid och märkte att hela stället var nedstängt och det var väldigt kallt ute. Började ringa runt till alla och vi kom till slut fram till att den enda personen som skulle vara på jobb innan mig bestämmt sig för att komma en timme senare. Nice.
3. Jag stog uppsatt ensam i garderoben hela kvällen. Då vårt husband spelar och det kommer 3 ggr mer folk än vanligt... 9 timmar.

Men till slut så löste det sig och jag fick hjälp både från bartenders, vakter och administationen att ordna både det ena och det andra och i slutet av kvällen hade jag överlevt och 500 kr dricks i fickan känndes inte helt fel ;)


Kommentarer
Postat av: nadia

Ibland när jag jobbade i festvåningen på storateatern i Göteborg fick jag ibland hoppa in och jobba i garderoben. Då var det 300 pers som kom exakt samma tid, och lika många som skulle hämta jackorna samma tid. Vi brukade vara två personer. Lite stressigt kan man säga. Sen under tiden konferansen eller varför de nu var där pågick så hade man inget att göra. Ibland var det konferanser hela dagarna. Så jävla boring!

2010-12-28 @ 00:34:40
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: JOSEFIN GARD - ALLT OCH INGET

hejsan ska vi följa varandra på bloglovin ?? :)

2010-12-28 @ 03:04:27
Postat av: Superblogs

Hej vill bara tipsa dig om ett bra sätt för att få nya besökare till sin blogg.. regga dig på Superblogs och lägg sedan in ikonen på din blogg, sen behöver du bara vänta på dina nya bloggläsare.. enkelt och smidigt

2010-12-28 @ 07:12:17
URL: http://superblogs.topplista.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0