One day of goodbye...

Ibland är det kugn att ha ett par dagar ledigt så får man verkligen saker gjorda.
Såsom träning och städning.
Jag missade tyvärr bloggfika eftersom min söta Pontén skulle åka hem idag och det var sista chansen att träffa henne igår.
Hon och Eun följde med på min vilda väsk-jakt som jag tyvärr inte kom så långt med.

Jag är så sjukt kräsen när det gäller handväskor och kan inte bara nöja mig med En väska utan måste alltid ha "den perfekta" väskan, hehehe.

Jag kom hem utan väska med med en mysig känsla i kroppen <3






Hittade coolaste ringen på H&M! Love! <3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jeg ELSKER den nye ringen din! =)

2010-12-21 @ 11:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0