Kickass!!!

Igårkväll på nattklubben gjorde jag mig själv sjukt stolt!
Jag kastade nämligen ut en kille som först kastade sig över disken in till garderoben och skulle ha ut sin jacka som han inte hade jack-lapp för. Sen när han kom in igen direkt ifrån sido-ingången klickade jag, skrek "DU SKALL UUUUT!" röck tag i hans skjorta, drog med mig honom förbi hela kön och kastade upp honom för trappen där jag kallade på en vakt som tog hand om honom.

Jag hade lätt kunnat fått ta nån smäll om han hade varit på det humöret men jag blev så sjukt förbannad över att han inte respekterade mig när jag sade till första gången att jag inte ens tänkte över det.
När jag sedan kom tillbaka så stog hela kön snällt och väntade på mig och jag fick höra av flera av gästerna hur bra jag var och hur bra jag skött det, hehehe.

Om vi snckar drama så skall också ta upp att efter stängning blev det äkta catfight när en norsk tjej och två små asiater började att bråka i garderoben och det slutade med att norskan fick riktig grisebank och nog hade tappat ännu mer hår, hafft ännu mer klösmärken och t.o.m ett par stygn i bakhuvudet som hon fick dunkat mot väggen x antal gånger innan jag lyckades bryta upp bråket.

Action-night!

Dagen spenderades i kiosken med min sötaste Ulrikke och trots dubbeljobbning och hemkomst kl 04.40 så somnade jag inte förren 2 timmar senare. Behövde nog varva ner efter denna händelserika dagen ;)




Kommentarer
Postat av: Kempelito

Låter som du haft fullt upp :)

2010-12-19 @ 21:45:48
URL: http://kempelito.blogspot.com
Postat av: Adelina

Fina bilder!

2010-12-19 @ 22:03:28
URL: http://sabinaadeline163.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0