Harry Potter

Igår var jag jävligt busig eftersom jag hade bestämmt att på på bio mitt i veckan.
Det får man göra när man är vuxen och bestämmer själv ;)
Lise och Hildi var perfekta biopartners <3

Filmen var KANON och lätt den bästa av de senaste 3 filmerna iallafall som jag inte gillade så mycket eftersom det hela tiden kännde sosm att de fick rusha igenom filmerna så fort och trycka in för mycket handling i en film.
Att de delat den sista boken på 2 filmer var sjukt smart och jag skall läsa alla böcker innan den sista filmen kommer ut :)






Min parner in crime har numera svart hårfärg och jag delar inte längre
det rödblonda håret, vita huden och fräknarna med min babe längre </3


Jag vill ha Lises jacka. Jag vill ha. Ge mig. Geeeeee mig!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tyckte också den var förvånandsvärt bra. Men väldit tråkigt att man måste vänta i 100 år till nästa film kommer ut

2010-12-03 @ 20:52:09
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0