going at it again!

Haha, då gör vi 1000000nte försöket att komma igång med nat och träning med eftersom jag varken skall dra någonstans i julen eller har jobb då så skall jag ägna hela denna tid till att träna och få ordning på mat och rutiner.

Helt ärligt: jag jobbar för mycket.

Och när jag jobbar för mycket så bryr jag mig mer om att hinna få i mig mat än vad maten faktiskt är.
Vilket jag egentligen borde göra med tanke på att rätt mat ger mer energi och fel mat tar din energi.

Så nu är det slut med desserterna kocken på jobbet jämt kommer med till mig </3
Herrejösses så goda de är och tur att jag inte jobbar där alltför ofta.
Vad kan jag säga? Det lönar sig ibland att vara vän med kocken ;)

Träning igår och träning idag!



Chokladfondant med halvsmält vaniljglass <3

Kommentarer
Postat av: fmsu

fin blogg :D

2010-12-20 @ 12:40:52
URL: http://fmsukung.blogg.se/
Postat av: Jaana

men va gôtt det såg ut ;)

2010-12-21 @ 10:24:26
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0