Donator

Jag har alltid varit rädd för vad som skall hända med min kropp efter att jag dör.
Jag är inte rädd för att dö. Inte det minsta.
Men tanken på vad som gör en prson till en person är svår att förstå.
Kropp. Själ. Medvetande. Tankar?

Hur som helst så har jag bestämmt att om inte jag kan leva längre så skall jag iallafall kunna hjälpa någon annan att göra det. Livet är värt att levas så jag gör det så länge jag kan, sen hoppas jag att någon annan lever vidare åt mig.

<3


http://www.donationsradet.se

Kommentarer
Postat av: Kristin!

Hejsan! Först o främst vill jag säga God Jul =)

och tipsa om en tävling jag har ute just nu om en nyårsklänning tävlingens direktlänk har ni här:

http://kriistiinjonsson.blogg.se/2010/december/tavling-nyarsklanning-1.html



Sen vill jag snabbsammanfatta min blogg ifall du har intresse av att läsa nya bloggar, min blogg handlar om min vardag, om min pojkvän elov från elov o beny, och jag berättar närmare hur det är att vara tillsammans med en kändis! och ger nya musik/modetips, anordnar tävlingar och delar ut kläder/smink flera gånger i månaden! Lät min blogg bra? följ den via bloglovin!:)



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2010-12-24 @ 04:17:57
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Tan

Där är jag registrerad också. ^-^



.. Jag fick en kylskåpsmagnet, this is the sole reason I joined! (No.)



God Jul. <3

2010-12-24 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0