Workaholic

Nu komme rjga in i en rutin igen med en massa jobb och en massa träning.
Jobbar mån-fre varje dag och efter jobber 3-4 ggr i veckan är det träning, middag ca 21 och sen en timmes avsnitt av Oz innan sängen väntar och densamma rutinen går igång dagen efter igen.
Väldigt, väldigt bra att jag fått rutin på träningen iallafall! Beach 2010, jajjemensan.
Igår blev det dessutom nytt rekord igen på träningscykeln, den känns bra. ;)

Denna helgen skall jag också jobba på nattklubben igen, denna gången i min nya roll som biträde i luckan och ta betalt vid ingång. Kanon att jag får chans att jobba och samtidigt vila mina fötter efter den jobbiga hösten och våren dem varit igenom men inflammationer, nervproblem, sen slitningar och annat.

Lite extra cash inför sommaren är aldrig fel ;)





Bilder från sist jag jobbade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0