V

Jag har börjar följa nyinspelningen av kultserien V. Kommer ihåg att jag såg några avsnitt tillsammans med mamma när jag var liten nån gång på 90-talet och att jag både tyckte den var spännande och läskig.
Nyinspelningen är otroligt snyggt gjord och är tacksamt befriad från både pudelfrillor och de enorma axelvaddarna som jag kommer ihåg att den gamla serien hade alldeles før mycket av, hehe.



SÅ lite småsaker jag lagt märke till med serien.

För det första Anna's (ledarens) läskigt långa hals och onaturligt stora ögon och öron.



Att serien inte längre har det fruktansvärda modet och frisyrerna :)



Och att Logan Huffman och Jake Gyllenhaal är väldigt lika varandra.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0