To shop around

Jag hade sån fet tur idag!
Hade planerat ett besök ner på HM för att köpa min hårspray och min hårtoning som det båda var extrapris på. När det är det brukar jag passa på att köpa en eller två förpackningar så man har hemma och sparar pengar.
Så kommer jag in på HM i Oslo City och hittar först min hårtoning, sen min hårspray... Så ser jag att det är extrapris på den andra hårsprayen jag också använder. Dessutom är det också nedsatt pris på mitt mineralpuder OCH min mascara! :D
Hur ofta är det nedsatt pris på det man behöver just då?
Och hur ofta är det nedsatt pris på så många av dina "standardprodukter samtidigt?

Svaret är såklart: Aldrig!



Maybelline mineralpuder
: 129:- ord pris 166:-
Casting hårtoning: 99:- ord pris 149:-
Maybelline Define-a-lash: 89,50:- ord pris 135:-
Maybelline volume mascara: 89,50:- ord pris 135:-
Proffs hårspray extra strong: 29,50:- ord pris 42,50:-
Proffs hårspray: 29,50 ord pris 39,50:-

Totalt spenderat: 595:-
Totalsumma utan rabatt: 833:-

Pengar sparade: 238:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0