Paranormal activity

Igår gjorde jag och Drein ett stort misstag.
Efter att ha spenderat dagen med att storstäda, hänga ut mattor, vädra katten och röja så gick vi ner på Bislett, Oslos mysigaste område, och Drein bjöd mig på fika på ett av de mysiga kafeerna där.
På vägen hem, när solen precis försvunnit och dte började spontanhagla, så hoppade vi in till videobutiken och köpte filmen Paranormal Activity.

Det är på allvar den värsta filmen jag någonsin sett.
Jag höll nästan på att krypa ur skinnet, tårarna rann hela slutet på filmen för jag var så rädd men kunde inte sluta se den. Det var så otroligt verklig i sättet de hade filmat den och gav mig rysningar och så obehagliga känslor eftersom det verkligen känndes som att det var på riktigt.
En film att rekommendera men bara till de med stark mage.

Själv har jag legat vaken hela natten och varit livrädd för att he någon del av min kropp utanför täcket.
Drein har inte fått vara ifred alls under natten och jag känner att jag fortfarande är rädd och kommer att ha svårt att sova i nätter framöver. Bara bilder från filmen får mig att rycka till.



Dear film-maker: If you wanted me to freak out, you've managed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0