Ett typexempel.

Man får ge cred för att de inte gjorde vad de flesta andra par brukar göra när det knakar i fogarna.
Skaffa barn!
Men sånt gör man inte i kungafamiljen och jag är överhuvetaget väldigt förvånad över att Silvia, Kungen och Hovet lät de förlova sig samma år som kronprinsessan gjorde det.
Skall jag vara ärlig så tycker jag att det hade varit smartare drag att vänta med förlovningen tills året efter, det känndes som att de stjal uppmärksamhet från något som skulle varit Victorias år!
Det är ju faktiskt hon som är vår kronprinsessa och som skall bli vår drottning en dag.
Hela den här mediacirkusen kring helt felprinsessa är väldigt tråkig och vad är meningen att förlova sig om man ändå känner sig såpass osäker att man bryter förlovningen efter mindre än ett år.
Det finns en anledning till en förlovning och för mig är det ingenting man gör lättvidigt eller bara för att "bevisa att vi hör ihop". Den dagen jag förlovar mig skall jag gifta mig inom 2 år, helst 1 år eftersom att en förlovning är ett löfte om att man skall gifta sig.

Med inte för Madeleine och Jonas.
Men hellre en förlovning i sjön än ett äktenskap i kras?

http://www.dn.se/nyheter/sverige/madeleine-och-jonas-gar-skilda-vagar-1.1082904

http://aftonbladet.se/nyheter/article7013893.ab



Nu hoppas vi på dig victoria!
Om hon är ens hälften så vacker som Silvia var på bröllopet så kommer det gå kanon :)



Kommentarer
Postat av: Leeza

Ja, de har faktiskt rätt sjysta väskor!! Jag kan ju erkänna att det här är min första handväska :-p Jag är inte alls en väskmänniska i den bemärkelsen men den jag hittade tycker jag riktigt mycket om!! Dessutom är jag så sjukt less på å släpa runt på en skötväska så du anar intes Men du har rätt i det du säger.. alla storlekar, priser och smaker har de i sortimentet.. å sjukt snygga skooooor!!! :-o (dock inte foppatofflor:-p)

2010-04-24 @ 22:01:27
URL: http://www.leeza.tk
Postat av: Anonym

åhhh vem bryr sig om kungafamiljen

2010-05-02 @ 15:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0