Besvikelser, förhoppningar och infriade löfter.

Men den här lite annorlunda titeln tar jag mig av lite nya godsaker i frysdisken.
Prövade på en ny smak i helgen och tänkte rekommendera och rata lite och höra om det är någona annan som har tips till mig om något mer gott? Ben & Jerrys är föremålet för min åtrå denna gången!

Besvikelser:

 
Köpte denna i helgen och blev superbesviken. Glassen smakade exakt som Daimglass fast bitarna med toffee crunch var jättestora (som en halv liten daim) så det var verkligen ingen hit.

Förhoppningar:


Den här glassen har jag hört mycket gott om och är deffinitivt mitt nästa inköp när jag skall köpa glass.
Dock får jag nog vänta ett tag eftersom jag egentligen inte tål mjölk så äter jag glass väldigt sällan.
Men ibland är det lov att unna sig ;) Att den är Fairtrade gör ju inte saken sämre!


Infriade löften:



Den här klassikern håller verkligen vad den lovar!
Tror dte kan vara bland de godaste glassarna i paket som jag någonsin smakat. Perfekt kombination med vaniljgøassen och den söta kak-degen med chokladbitar i. Den här är svår att slå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0