The Finale.

Jag undrar så vad det är som kommer att gå snett idag.
Den här veckan har eskalerat och bara blivigt värre och värre för varje dag på jobbet och jag undrar vad dte är som kommer att gå fel idag, bara som en final på veckan.

Vi har varit
 
konstant tom för kaffe
bankterminalen var nere i 4 dagar
strömmen är av på halva kaffebaren
varorna har inte kommit på två veckor
tom för kaffeböner
tom för espressoböner
tom för små lokk
tom för soya
glas har Exploderat i handen på mig
uppgöret av pengar har inte stämmt
vi har inte fått ut någon intjäningspapper
kvitteringsrullarna har varit slut
mjölken har tagit slut
mjölkmannen har inte hämtat de gamla burarna
sylten har varit slut
Ik-mat kontroll
införande av obligatorisk hatt

Trots allt detta är min hand helt oskadad fast glaset bokstavligt talat sprängdes i handen på den.
Dessutom har vi fått en hel hög med dricks fast allt gått fel och kunder fått vänta helt onödigt mycket. Det är tur att vi trots allt detta kaoset har jättehärliga och underbart förlåtande kunder. You make my day <3
I helgen blir jag nog tvungen att klippa lugg om jag skall ha på mig hatt 8 timmar om dagen på jobb.

Lord, if you love me, you wont make me wear a hat.

Kommentarer
Postat av: Theres

Spännade fortsättning...

Vad blir toppen på isberget :D

2009-09-04 @ 07:36:53
URL: http://theresh.blogg.se/
Postat av: Tan

Jisses. o.o

2009-09-04 @ 11:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0