Operation.

Nu ligger min lilla stackars Drein och sover helt utslagen i soffan.

Vaknade kl 06.50 imorse och gjorde oss iordning och tog en promenad bort till kliniken. Innuti såg det ungefär ut som en tandläkarmottagning, bara mycket lyxigare.
Han fick fylla i en hög med papper och sen fick han gå iväg. Var faktiskt inte så hemsk som jag trodde det skulle vara och läkaren hälsade att jag skulle få tillbaka honom om 20 minuter.
jodå, 20 minuter senare kom de och ropade att Drein var klar och att jag fick komma in till uppvaket och sitta med honom...
Och där låg den söta pojken och sov så sött så, med kanyl i handen och en hjärt och pulsmätare fast i ena fingret.

När han bröjade vakna till var det första han sade "Oj... ojojojoj....ojojoj....Oj..Ojojoj..."
Jäääääättesöt :)
Han frågade vart han var och vart datorn hade tagit vägen. Han hade nämligen drömmt att han var med i världscupen i Dod och att de höll på att vinna. Han hade spelat dator i sina drömmar :)
Sen efter det kom det massamassamassa mer "OJ....OjojojOJ...Ojoj...oj" hehehe. Så otroligt gullig.

Var tvungen att ta lite bilder på honom. Han såg ut som ett litet änglabarn.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0