Mongolian feast.

Igår efter jobbet trænade jag igen, samma som i tisdags.
Känner mig flinkare och flinkare.
Det jag nog måste börja ändra på är maten för jag äter massa på veckorna som man egentlogen borde spara till helgen. "chocolat-oholic". hehe.

Var kanontrött hela dagen och det spelade ingen roll hur många kaffe jag drack, dessutom hade jag hafft öppning och konsekvensen av att stiga upp kl 05.50 och att ha första dagen på mensen gjorde mig trött, grinig och magsmärtor som bara blev större och större under dagen.
Var på väg att strunta i träningen och bara åka hem, lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv och äta choklad men det blev en kompromiss istället.
Först 50 minuters träning, sen åka hem och ligga i soffan i 15 minuter medans Drein duchade och sen ner på stan och kolla runt på det ena och det andra.
Hungern gjoirde sig påminnd och vi slutade på en Mongolisk resaurang med ett fantastiskt koncept.
För 169 kr fick du först välja alla grönsaker du ville ha i maten, sen gå och välja kött (dvs, kyckling, svin, biff, kungsräkor, krabba eller räkor) som de sen grillade upp åt dig framfør ögonen på dig. Därefter hade du en tallrik som var Knökfull med kött och grönsaker och då fick du valet mellan 6 olika såser att krydda det med och en enorm riskokare att ta så mycket du ville ha ifrån.
Det var så otroligt fräscht och gott att de lätt hade kunnat ta 250 kr för det utan problem. När man dessutom snackar Mängden med mat man fick för 169 kr så var det otroligt billigt.
Det var dessutom "All you can eat" :) FAB!

Kvällen slutade med choklad och popcorn framfør Aliens i soffan.
Somnade gott på Dreins arm och gick och lade oss i sängen runt kl 12.
Min plan att vara olycklig och ligga och grina blev helt förstörd. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0