IKEA,why don't you burn?

Jag fick levert min soffa igår.
Fel jäkla soffa!

Den var ett par kalla sekunder som jag tittade på den soffan jag fått och insåg att det var fel och han som leverade soffan pushade på mig att skriva på papprena och att det inte var någonting Han kunde göra utan jag måste ringa IKEAs kundservice. Eftersom han leverade soffan kl 21.40 så var naturligtvis IKEAs kundservice stängd.
Och jag bröt totalt ihop.

Grejen är nu att de leverat min soffa min sheslongen på Fel Sida. Tjejen som skrev in det på IKEA måste ha varit historens största fuck-up om hon satte den på fel sida när jag beställde den eftersom jag Visade på en soffa de hade där exakt vilken soffa jag ville ha och i vilket tyg.
Det är mitt ansvar som kund att kolla igenom alla papprena så att beställningen stämmer inna jag går till kassan och betalar villket jag också gjorde. Men jag vet inte, om det står såhär

Kramfors sjlong stamme hö vitstopp
Kramfors 2s sofast arms vä vitstopp 

Så låter det som att sjeslongen är till höger eller hur? Och 2 säters soffan med armstödet till vänster, eller hur?
WRONG! När vi kollar på bilderna är det Helt Tvärt Om.

 

Skall ringa till IKEA nu och försökt få fixat detta. Jag hoppas att de inte kräver extra betalt (vilket de kommer göra) och att de fixar det idag. Idioter.


 

Please God, don't let IKEA take any more money from me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0