IKEA.

Jag ær fortfarande grymmt sur på IKEA att de leverade fel soffa till mig.
Jag vill bara veta vem jag skall skylla på.
Jag har lugnat mig rejælt sedan fredagen då jag spenderade hela kvällen med att grina och vara upprörd men jag blir ändå sur när jag tänker på hur lång tid det tar för dem att fixa sitt misstag.
Först minst en veckas kö-tid där Ingenting händer och Ingen beställning eller liknande är gjort.
Bara dö-tid.
Sen en eller två veckor för dem att fixa en ny soffa till mig och att hämta den gamla.

Och mitt uppe i allt det här skall vi bo.
Hatar att inte ha ordning på lägenheten och att kunna fixa iordning allt så allt har sin egen plats och det ser snyggt och städat ut.
SEN kan man börja stöka ner.

Prioriteten för näste månad blir att skaffa oss en säng och när vi har den i box så har vi minsann allt.
Då kommer lägenheten se sjukt bra ut och äntligen kännas helt ordnad.

IKEA, I have No more patience with you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0