Goodmorning.

Skønt att ha øppning på en fredag.
Det är alltid så stilla då att jag t.o.m har tid att skriva lite i bloggen :)

Igårkväll var jag med Ole och Lona och gick i maskerad affärer för att hitta en halloweenkostym. Desvärre kom jag på mitt uppi altihopa att jag skall jobba hela den helgen så det blir nog inget party för mig. ajajaj.
Skall sms:a och kolla om jag kan få ledigt på lördagen men jag tvivlar eftersom de redan har brist på folk.
Jag börjar dock inte förren kl 23 på kvällen så det kanhända att jag kan ta en tur förbi innan jag åker på jobb, kollar också om vi får vara utklädd på jobbet. Då blir det genast helt annorlunda :)
Vi hittade iallafall ingenting och det slutade med att vi tog t-banen hem och de gick på restaurang medans min soffa lockade hem mig.

Spenderade resten av kvællen med att ligga i soffan invirad i en filt och se på The Hills (yes, I am an addict)
och det var så sjukt skønt att slappna av lite.
The Hills for the win :)



Dear lord, thank you for giving us The Hills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0