Breakfast.

Frukost igen då, har börjat men ny tradition.

Recept.
1 ½ dl havregryn
2 dl vatten
1 dl äpplejuice
lite salt

Kör i micron i 3 minuter och rör om.
Om du har i äpplejuice behöver man inte söta
gröten så mycket. Då har jag bara på kanel och slipper
både sylt och socker som annars förstör den nyttiga gröten :)

Är också stolt över mig själv att jag tränade igår efter jobbet fast jag hade senvakt. Har inte tränat på nästan 2 veckor eftersom jag var förkyld förra veckan men igår körde jag ett 50 minuters långt pass.
8.59 km på träningscyckel, 25 * 3 på hantlar, 30 * 7 situps, 2 *25 rygglyft, 1 * 60 benlyft, 1* 30 utfall.
Efter jobbet åkte jag hem och lagade till fisk (!!!!) ris och sallad. GottGottGott för någon som Inte gillar fisk :)
Bara man inte äter något mer än en gång var 6 månad så smakar det ganska gott, hehe.

Idag jobbar jag 9-17 och sen har jag date med Lona hela kvällen <3
Perfect.

Dear Lord, I am a Flinkis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0