I welcome you, bikini-season!

Nyduschad och precis inne efter en joggingrunda igen. Jag fattar inte vad all energi kommer ifrån, jag som inte tränat på riktigt på 2 år och gått upp 5 kg under vintern. Man får lov att vara lite imponerad över sig själv då.
Längtar också tills nästa gång jag skall simma!






Det var Hur skönt som helst. Jag måste dessutom ha en bastu när jag har hus sen.
Eller flörta hårt med Samuel så att han bygger en hemma hos Thessie ;P

Förrutom det så var det en gammal dam när jag skulle kliva på t-banen härrom dagen som hade en fot på perrongen och en fot å tåget när hon bara "skliiiiii" och glider in med ena foten och ner i split.
Jag flämtar till tillsammans med 20 andra personer och 6 pers rusar fram och plockar upp henne och resten sitter beredda med mobilen i handen att ringa larmnumret men hon bara
"Neeeeeejdå, mig går det bara fint med. Lite synd på byxan bara"
För byxorna hade blivigt lite smutsiga av att ligga mot marken. NÄR HON GICK NER I SPLIT.
Och så knallade hon in utan problem och satte sig. Amazing!


I övrigt bor katten på balkongen nu. Vi har fönstret öppet 24/7 och hon har sin katt-låda där.
Hon är jätteduktig och ligger mest vid balkongkanten hela dagarna och tittar ut.
På lördag sklal hon följa med mig, Drein, Jannie och Alexandra till parken och sola på lördag. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0