Harry Potter

Nu har jag kommit till den 4 i ordningen av Harry Potter filmerna efter ca 1 veckas ihärdigt tittande.
Filmerna är ju rätt långa men jag måste erkänna att de är superspännade! Måste verkligen läsa böckerna!
Filmen heter Harry Potter and the Goblet of Fire och inte "and the golden goblet" som jag så fel skrev i mitt förra inlägg, ibland blir det lite fel ;)

Det knasigaste är nog att jag inte har någon favorit av filmerna än utan tycker att alla är lika bra!
Tycker att det är kanonbra att de blir mer och mer allvarliga och vuxna ju större de blir och att man får följa dem år efter år tillsammans med de andra studenterna.
Det här är verkligen filmen att rekommendera till alla!
(Jo, jag vet ju att alla redan sett dem förrutom jag men vill understryka hur bra de är :)


Kommentarer
Postat av: olatidman

sv: jag skrev inlägget ang nakna barn för att jag blev grymt trött på att se en massa ungar som sitter i badkar på bloggarna. jag tycker inte att nakna barn hör hemma i bloggar, om man vill ha dom bilderna hemma i sitt fotoalbum så why not.



jag har inget emot vuxen nakenhet, för dom bilder som läggs ut av en vuxen människa är på deras eget ansvar, vill dom vara nakna på bloggar så är det deras val, men barnen blir troligen inte tillfrågade när dom är 4 månader.

jag tycker inte att det är äckligt med nakenhet, bara opassande.

förstår du min tankegång eller?

2009-12-01 @ 19:46:07
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0