I'm so ungreatful.

"before time began, there was The Cube..."

Man vet att nått är fel när allt går bra och man borde vart överlycklig och man ändå känner sig helt nere.
Jag saknar att träna så sjukt mycket. Känslan och lugnet jag får av det. Att känna sig riktigt trött och utsliten när man går och lägger sig och sen sova som en sten och vakna pigg och fräsh.

Jag har hafft bästa dagen på jobbet och allt har gått som smort.
Kl 15 var dagen över och jag tog t-banen till BI för att hälsa på Jannie. Hade bestämt i förväg med Lona att mötas där så hon kom en liten stund efter. Så var både Lise och Richard på skolan och Hilde kom med sin lilla Fritz, den bedårande lilla fluffbollen till hund. Satt där i fler timmar och bara snackade innan vi tog t-banen in till stan och gick på Clas Ohlson.
Hilde och Lise drog hem och jag och Lone hamnade på en restaurang i Oslo City helt utsvultna.
Maten jag fick var dock totalt värdelös och det känndes förjävligt att betala pengar för den men det är väl vad man får räkna med om man äter där. -_-
Absolut inget fel på min dag men känner mig ändå helt fucked up och deprimerad. Ett ångestanfall ledde till att jag sprang en runda till Shell och köpte choklad att trösta mig med och nu ser jag på min all-time favoritfilm igen.
Transformers for the win, baby.

Jag älskar Megan Fox.
Hon är det hetaste på två ben vid sidan om Angelina Jolie.
Och NEJ, de är inte det minsta lika.




http://thecount.com/wp-content/uploads/megan_fox300a.jpg

Kommentarer
Postat av: Theres

efter regn kommer solsken Ika,

ÄLSKAR dig!

2009-08-14 @ 08:29:30
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0