Fröken Bagare

Tänk om man hade en pojkvän som gillade bakverk.
Jag saknar att  baka allt möjligt som jag gjorde förrut men det är inte lika
roligt när man äter det ensam och inte kan bjuda någon på det eller dela med sig.
Dessutom är det inte hälsosamt att äta allt själv.

Jag saknar

Amerikanska Muffins
Blåbärspaj
Chocolatchip cookies
Kanelbullar
Kladdkaka
Äpplepaj
Vaniljkaka
Rullrån
Chokladkaka med glasyr
Falsk potatisbakelse
Gulerotkake
Brownie
Toscakaka

Kanske det ligger en konditor utbildning i min framtid :)



socypath.winwab.com/.../07/blueberry-pie.jpg

Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

sv: Vi testade ett recept på frityrsmet från internet men det var inte så jättebra, blev inte lika krispigt som när vi gjort efter J's pappas recept men det kan jag tyvärr inte :P

2009-08-07 @ 13:55:25
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0