Busy little bee-

Idag kom æntligen mina skor!!
Imorse hade jag øppning på jobbet och slet vældigt med foten min. Inflammationen ær fortfarande inte bra och jag hoppas att jag får tid snart att gøra scannen på foten och får tid hos ortopeden.
Orkar inte gå runt och inte veta vad som ær fel på foten, hur den skall bli bra och værst av allt... OM den kommer att bli bra. Om det ær ett kroniskt problem så kommer alla mina planer att bli helt førstørda.
Jag som hade satt en sån fin 2 års plan till mig sjælv.

Nåja. En inflammationsdæmpande och smærtstillande tablett senare så kænndes foten bættre och nær jag sen på eftermiddagen fick ett meddelande från barista-chefen om att mina jobbskor hade kommit var lyckan gjort.
De ær størtfula och størtskøna.
Modemedvetenheten får sova på jobbet iallafall med de hemska byxorna vi ær tvingade att ha på oss och kock-rockar men værldshistoriens sæmsta passform (jag fuskade lite och sydde in dem i helgen med sømmar som man lætt kan sprætta upp så att jag inte ser helt jævlig ut på jobbet) Mina fula skor matchar iallafall mina fula byxor och dåligt sydda kockrock. :)
Planen ær att vi egentligen skall ha på oss møssor också. Men vi vægrar och så længe inte Ricardo, vår barista-chef, har på sig dem så har jag heller inte det.  Envishet for the win.


Nu ær det snart premiær før mig och Gabrielle som før førsta gången skall delta i Flow Yoga.
Blir jættespænnande och tydligen så blev en som Gabrielle jobbade med førrut jættefræsh av att bara træna yoga så jag hoppas væl på nått liknande resultat :)

Plan før veckan

Måndag: jobb 7-15 træning 18-19 Flow Yoga
Tisdag: jobb 8-16 Lona/Richard/Gustav date
Onsdag: Jobb 10-18 træning 18-19 Flow Yoga
Torsdag: Jobb 10-18 træning 19.15-20.15 Vattengympa
Fredag: Jobb 7-15 jobb 23-04 Nattklubb
Lørdag: Jobb 17.30-04 nattklubb
Søndag: Plan før dagen? Sova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0