Damn I'm good


Nu är 11 dagar av jobb på raken avklarade och gode Gud så frestande det var att sjukanmäla sig de sista 2-3 dagarna så kroppen var sjukt trött och man verkligen inte ville mer.
Men det här kommer att betala sig när jag får min lön nästa månad ^-^
Jag känner mig sjukt duktig som orkat det här trots att jag inte är van vid så långa pass me det är tur att jag har så härliga kollegor. De räddar dagen.

Jag och Richard en söndag på vårt bakrum.

Men nu är det 2 dagars ledigt, sen jobbar jag i 4 dagar och sen sätter jag mig på en buss-resa på ca 14 timmar hem till syster och Alvin och ledigt i en
vecka.

Det kommer att bli sjukt konstigt att sova ifrån Drein. HAn och jag har spenderat varenda natt tillsammans sedan i september. Hur gör man när man sover själv? ._o
Men tror att dte kan vara lite bra att vi sover ifrån varandra en stund, det har varit lite väl mycket bråk om så dumma sakerpå den senaste tiden att jag tror att man bara behöver sakna varandra lite ibland.
Jag är också hemligt glad att jag är den som åker bort, hade nog tyckt att det var hemskt att vara den som är kvar hemma och bara sitt aoch vänta på att han kommer tillbaka. Istället så skall jag få vara med Thessie, Alvin, Samuel och jag skall träffa Linda (Bubban), Jonatan (Tan), Petra (Pea) och Sanna. Det blir kung!
Mormor och morfar skall självklart få ett besök. De har jag inte träffat sedan 29 september så Alvins födelsedag! Det var ju en evighet sedan! Vi var ju aldrig hem i jul, då åkte vi bara upp och firade ul med Dreins familj i Piteå och sedan en snabbtur ner till Umeå och träffade Thessie, Samuel och Alvin där.
Och huvud-saken då om jag hinner vara med på den är ju att se födseln av min syster-dotter.

Drein var och stängde Ritazza med mig igår den gulliga lilla pojken men en hemsk sak hända när jag skulle gå.
Glömde min bok där! Måste, måste, måste ha den så Drein lovade mig att vi skall åka dit idag och hämta den.
Så kan jag få en kaffe, det är min Kristian som jobbar så jag får vad jag vill ^-^

Planen för resten av dagen är väl att åka till Majorstuen till Frognerparken, och ta med katten i katt-buren hon nästan växt ur, och lite att äta och dricka. Det skall bli härligt.
Jocke hade annars en annan plan att dra iväg ett gäng och grilla och dte kan hända vi drar på det med.
Nu har jag mest frukost i tankarna. Fast jag kan inte ha Philadelfia på som jag har velat ha i flera dagar nu för först var det slut, sedan glömde jag paketet framme över natten, hann bara ta en macka därifrån. Så jag köpte en ny igår...
SOM JAG GLÖMDE I PÅSEN! Jag är alltbra dum ibland. Nåja, frukosten får klara sig utan Philadelfia, det går nog ändå.

Kommentarer
Postat av: Theres

Go Ika go Ika!

Nu ledig, jobbar 4 dgaar och sedan kommer du ÄNTLIGEN HEM! GUD så jag saknar dej! Hoppas dagarna inte går allt för fort ( och att bebis kommer ut på en gång så de inte blir som sist...)

ÄLSKAR DEJ!

2009-04-25 @ 11:09:58
URL: http://theresh.blogg.se/
Postat av: Kristian

JA! Kom hit!

Det er jävligt här! :(

2009-04-25 @ 12:27:45
Postat av: Ika

SÅ bra så blir alla förnöjda.

Jeg gikk till Ritazza igår och jag åker hem om 4 dagar. Perfekt.

2009-04-26 @ 10:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0